اس ام اس خنده دار سال 94
نوشته شده توسط : محسن

جملات و اس ام اس خنده دار ویژه سال 94

جملات و اس ام اس خنده دار ویژه سال 94

والا هرچقدر اخبار شبکه یک تلاش میــکنه ایرانو خوبو آباد نشون بده ، احسان علیخانی سعی میکنه
مارو بدبخت ، بیچاره ، بی پول  نشون بده

جملات و اس ام اس خنده دار

رمــز موفقيت چيست؟
.
.
.
خب آخه چي بهتون بگم من؟؟؟
اگه رمز موفقيت همين طوري كشكی بود كه رمز موفقيت نبود..!کن
بايد از دست شما برم تو بشكه اسيد تجزيه شم

جملات و اس ام اس خنده دار

خر کــردن چیست ؟
ایجاد اعتماد به نفس کاذب در فرد ، برای انجام کاری احمقانه

جملات و اس ام اس خنده دار

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺯﻧــﮓ ﺯﺩﻩ ﺑﻪ ﺗﻌﻤﻴﺮﮐﺎﺭ ﮐﻮﻟﺮ ﻣﻴﮕﻪ
ﺁﻗﺎ ﮐﻮﻟﺮﻣﻮﻥ ﺧﺮﺍﺏ ﺷﺪﻩ میاین ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻌﻤﻴﺮ؟
ﺗﻌﻤﻴﺮﮐﺎﺭ : ﺧﺎﻧﻢ ﮐﻮﻟﺮﺗﻮﻥ ﺁبیه؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﻓﻘﻂ ﺩﻭﺭﺵ ﺁﺑﻴﻪ ﻭﺳﻄﺶ ﺳﻔﻴﺪﻩ
به همین برکت قسم
ﺧﺪﺍﻳﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﻳﻨﻮ ﺑﺬﺍﺭ ﺗﻮ ﺍﻭﻟﻮﻳﺖ

جملات و اس ام اس خنده دار

یه شــباهت خاصی من احساس میکنم
بین نیمه گمشدم و تیکه آخر رانی هلو
لامصب به هیچ کدومشون دست پیدا نمی کنم

جملات و اس ام اس خنده دار

به مامانم میگم ازاین دنیا خسته شدم میخام خودمو از پنجره بــندازم پایین… میگه نه…نکنیا….توری پاره میشه پشه میاد توو

جملات و اس ام اس خنده دار

من از همــین تریبون اعلام می کنم:
اونایی که دماغشون درازه و دندون نیششون زرد شده ٬ هیچ ربطی به فیل فورجوک ندارن.
حالا ببین ۴ روز دیگه که معروفیت این فیله جهانی شد ٬ همه فامیل از آب در می یان.
.
والا با این چس فیلاشون

جملات و اس ام اس خنده دار

به بعضیام باس گفت ایــنقدر روزها زود میگذره که
نفهمیدیم تو کی واس ما آدم شدی

اس ام اس خنده دار

 





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: